میخایم پنج تا از گزینههای مهم و تاثیرگذار رو بهت توضیح بدیم که میتونه فروشِ فروشگاه اینترنتیت رو به طور قابل توجهی افزایش بده. البته همیشه به مشتریانمون گفتیم که باید از سئو و تبلیغ فروشگاه غافل نشد تا بهتر بشه فروخت…
1) چت آنلاین
پشتیبانی آنلاین بهترین راه واسه جلب اعتماده… مشتری که تردید داره، وقتی ببینه پشتیبانی آنلاین وجود داره، اطمینان بیشتری پیدا میکنه و حس خوبی میگیره و باعث میشه که سفارششو نهایی کنه.
گفتینو ، یکی از بهترین سیستمهای گفتگوی آنلاین واسه چت با مشتریان هستش.
2) موجودی دقیق
شده که از یه جا خرید کردی ولی بعدش زنگ زدن که موجود نیست و یه محصول دیگه انتخاب کن… این حس بدی به آدم میده… معمولا دفعه دوم دیگه مشتری خرید نمیکنه… سعی کن همیشه موجودیت بروز باشه…
3) قیمتهای بروز
اینم مثل موجودی، شده که بهم زنگ زدن و گفتن قیمتا تغییر داره… اینجوری آدم حس میکنه دارن سرش کلاه میذارن و حس بدی به آدم دست میده… همیشه قیمتاتو آپدیت نگهدار و با تغییرات ارزی یا… تو هم سریع آپدیتش کن…
4) ارسال سریع
مشتری همیشه دوسداره فوری فوتی جنس برسه دسش…
با ارسال سریع باعث میشی که طرف زودتر به نیازش برسه و به مرور تو بشی انتخاب اولش برای خرید… مشتری اکثر وقتا حاضره پول زیاد هم برا ارسال بده حتی…
5) اطلاعات کامل و جامع
میخای یه چی بخری میبینی هیچ اطلاعاتی نداره… مثلا ابعادشو لازم داری، یا گارانتی داره یا نه، یا وزنش… اطلاعات محصولتو کامل و جامع بذار که مشتری بتونه براحتی هم مقایسه کنه، هم بتونه چیزی که میخادو بخره تا راضی باشه…